Begrip

Zoek ik begrip door hier op deze plek te posten? Ik weet niet. Ik wacht wel op responce maar of dit schrijven ooit opgemerkt word weet ik niet. Ik voel me niet begrepen door de meeste mensen. Een vriend van mij omschreef mijn situatie als volgt: Je zit gevangen in een tunnel met kunstlicht en de uitgang is nergens te bekennen. Nergens een uitgang waar het daglicht gloort. Nergens een raam. Ik heb geen uitzicht op een verandering of op een of andere hoopvolle transformatie. Het leven doet ook geen pijn, geen angst, geen wanhoop. Alleen het innerlijke logische weten van de hopeloosheid van de leegte van waaruit ik ben.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Begrip

  1. Isabella zegt:

    ik wilde even kwijt dat ik je teksten echt prachtig vind.. Wil er ook even bij zeggen dat ik herkenning vind in je teksten, alleen is het bij mij gelukkig van een periode die achter me ligt. Zo hoop ik ook dat voor jou deze periode voorbij kan gaan en je wel weer van het leven kunt gaan genieten! 🙂

  2. Edith zegt:

    Hey Zipp,je schrijft herkenbaar! Ondanks al je pogingen niet begrepen worden,ja het is zwaar, ik heb het ook.Het is dat ik kinderen heb,maar denk wel eens, als ze me komen halen dan kom ik echt niet meer terug!

    Ik wens je heel veel kracht.Ergens moet dat lichtpuntje zijn.

Geef een reactie

