Droom

Ik droomde vanochtend voordat ik ontwaakte dat ik een geweldig schoon lied zong. Eentje met woorden die als vanzelf in mij opkwamen. Een paar mensen hoorden mijn lied en luisterden ernaar. Een glorieus moment.

In mijn dromen compenseer ik wat ik dagelijks mis. Ik droom veel en vooral in de ochtend klinken de kleurige dromen na als ik weer uit bed stap en de bleke werkelijkheid onder ogen zie die ze is.

Des avonds stap ik vol verwachting mn bed weer in hopende dat ik dan weer spranken van mijn droomavonturen mag onthouden en er even op mag teren voordat ze verdwijnen in materie en geluiden en hardheid.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Droom

  1. Just me zegt:

    Hoi,

    Wat een herkenning en wat omschrijf jij het mooi!
    Ik zit in dezelfde fase en wat de ander ook zegt, het komt goed, heb geduld, jouw tijd komt nog.
    Weg ermee, je wil geen tijd meer, je wil rust…..
    Leef met je mee.

    Liefs,
    Just me

    • Elohim zegt:

      Doch dromen zijn geen bedrog.
      Zij herinneren ons eraan, het is er nog!
      De schoonheid de glorie het verlangen.
      Zij is je geschonken, het avonduur van de rust, dat je kust.
      Dat het je verlangen en troost mag schenken nog.

      Elohim.

  2. zipp12 zegt:

    Dank je Just me voor je mooie woorden. Soms is het leven zoals het is en is er niet meer dan dat.

    x

Geef een reactie

