Laatste wil

Ik heb oude bronnen van vreugde ontdekt. Een tijd van vijf jaar geleden terug heb ik een boek geschreven over het leven en mijn levensfilosofie. Mijn laatste streven op aarde is dit boek op de markt te brengen. Ik zou wel willen dat mensen mijn boek lazen. Ik hoop dat ik in dit boek iets mag zeggen wat mensen zal aanspreken. Ik heb het manuscript al naar de uitgever gestuurd en nu is het wachten of ze het wat vinden. Het is wel spannend, maar ik hoop dat mijn droom uitkomt en dat het iets zal worden. Dit zal tevens mijn nalatenschap zijn aan de mensen die ik ooit zal achterlaten. Een boek overleeft vaak zijn creator. Het idee dat ik iets achterlaat geeft me een zinvol gevoel. Te leven om mijn laatste wil tot stand te zien komen is iets wat ik wil doen. Af te maken wat ik ooit begonnen ben. Nu maar bidden en hopen of de uitgever mij zal bellen en dat het doorgaat. Anders weet ik het ook niet. Afwachten geblazen!

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Laatste wil

  1. Samuel zegt:

    Ik duim met je mee! Er geeft volgens mij niets zoveel voldoening als een uitgeverij aan de lijn te krijgen die je werk in voldoende mate waardeert om het uit te geven.
    En alvast ik ben benieuwd het te lezen!

  2. zipp12 zegt:

    Hoi Samuel,

    Als ik doorbreek met mijn werk zal ik je dit op mijn weblog vertellen. Dank je wel voor je betrokkenheid! 🙂

    Groet van Jan

  3. Elohim zegt:

    Het valt voor velen die lijden niet mee een zin van het leven te ontdekken.
    Zoekt en gij zult vinden zegt men wel eens.
    Halleluja
    Het lijkt er op dat je nu eens wat hebt mogen vinden!

    Elohim.

Geef een reactie

