Verlangen

Ik verlang terug. Naar een plek. Naar een tijd. Het verleden stroomt door me heen en laat me niet los. Het ademt en het leeft en het is er altijd. Ik ben verbonden met de goede tijden. De intense dagen van mijn tweede of misschien wel mijn  derde leven. Ik heb genoten. Veel vreugde gekend en ook verdriet. Zo erop los geleefd alsof ik mijn laatste dag leefde. Ik denk speciaal terug aan liefde die ik kende en voelde. Schoonheid en verhevenheid. Passie voor wat ik deed. Ik koester en verwarm me aan de herinneringen omdat deze mij dierbaar zijn. Omdat ik nooit mag vergeten hoe het was.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Verlangen

Geef een reactie

