Rare twist

Wat nu als je levensmoe bent en nihilistisch denkt en je bescheiden gedachten en wensen hebt voor de toekomst. Wat nu als je klaar staat om te gaan. Wat nu als je leeft van moment tot moment. Wat nu als er dan een verandering plaats vind die je wereld helemaal op de kop laat zetten. Wat moet je als een ontmoeting je “zekerheden” en het leven zoals jij dat verstaat plotsklaps alles in een ander daglicht zet. Is dit een illusie of is dit realiteit. Ik heb geen tijd om te wennen. De ene dag ziet de wereld er zwart uit met een beetje wit en het volgende moment onderscheid ik talloze kleuren in velerlei tinten. Hier klopt iets niet of wel dan? Waarom voel ik me vaak warm diep van binnen en ben ik af en toe zenuwachtig en een beetje misselijk? Waarom weet ik niet meer waar ik ben? Ik leefde in een wereld zonder veel zin en hoe is dat nu?? Ik voel me warrig op een fleurige manier. Ben ik in een andere staat van zijn of is de realiteit weer eens compleet anders. Hoe met ik dit rijmen? Lijd ik aan zijnsverwarring met een grondtoon van een zeker geluk? Wat ben ik nu? Ik sta versteld.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Rare twist

  1. Elohim zegt:

    Ik heb het hele proces gevolg vanaf jullie 2010
    Een wonderlijk mooi proces, van levensmoe, naar nieuwe vragen, naar nieuwe zoektochten, naar nieuwe verwarring, nieuwe inzichten, nieuwe lichten en andere definities van duisternis en de verlichtingen van dromen en hoop.
    luister is; naar het diepste van binnen, de warmte, de fleurigheid en vele kleuren die je verlichten.
    Het is erg opvallend dat dit gehele proces zich afspeelt in slechts een half jaar.
    Daarom zeker ook niet verwonderlijk dat het je leven op zijn kop zet, en je een zijnsverwarring ervaart.
    Het is een logisch gevolg van de transformatie van de staat van lusteloosheid en het nieuwe ontdekte zijns toestand.
    Het is nogal een contrast tussen dat oude en het nieuwe zijn en veranderingen, zeker van deze aard in dit tijdbestek kunnen niet anders dan met een gevoel van verwarring gepaard gaan.

    Waauw, het is zooo geweldig dat je dit ervaren mag, verdorie wat uniek en mooi, je zou het je misschien niet kunnen voorstellen, maar het lijkt mij zo’n prachtige unieke ervaring die voor mij helaas deels ongekend zal blijven, maar daar-in-tegen voel ik mij wel vereerd om hier getuigen van te mogen zijn.

    Jan, Man je bent geweldig, zelfs wanneer je levensmoe leek, bruiste je van levenslustige energie!
    Jij bent het levende wonder!
    Met alle respect eer en lof.
    Ben jij de zin van de onzin in vlees en daad.

    Elohim.

Geef een reactie

