Man

Ik ben een man. Misschien was ik dat al die tijd al, maar zijn mijn mannelijke aspecten nooit ontdekt of gezien of misschien was ik vergeten dat ik het was. Ik voel dat mijn verborgen kanten ( weer) gezien worden. Mijn mannelijke kanten. Ook mijn ego wordt gestreeld en mijn ziel en wezen wordt gezien door een lieflijke “entiteit” van buitenaf. Één van die aspecten zijn het voelen van verantwoordelijkheid. Verantwoordelijk omgaan met impulsen die vanuit mij komen en gevoelens die boven komen. Ik streef naar een lange termijn en niet voor een kortstondig oplaaien van een vuur dat snel weer dooft. Ooit was ik een vurig wezen, ongeremd en iets meer onwetend van mijn eigen valkuilen. Nu doe ik het iets anders. Ik heb soms wel heftige gevoelens, maar ik tast af en ik ben wat voorzichtiger nu. Een “goed begin is het halve werk” misschien. Dit is een cliche, maar ik voel dat er nog vele levensdagen komen en ik “waak””over het wonderlijke en gevoelige proces wat begonnen is. Ik ben nu een man die bemind wordt. Ik ben geliefd. Dit geeft mij het mooie gevoel dat ik naar de wereld kan lachen, want er is een reden waarom ik blij mag zijn. Ik voel dus dat ik ontdekt wordt en ben. En ik mag ook ontdekken en strelen  en tedere gevoelens terug geven. Ik begrijp het niet, maar het komt van beide kanten. Daar kun je eigenlijk alleen maar van dromen, en als het je dan gebeurd, mag je opgaan in een “eeuwig” geluk. Want ja, is niet ieder aards moment eigenlijk een eeuwigheid?

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Man

  1. Mollie zegt:

    Je vertelt het zo helder, ik word meegenomen met de stroom die in jou ontstaat….en dat is erg prettig..;-)

  2. Elohim zegt:

    Het is zo mooi om te mogen getuigen van hoe iemand zijn verantwoordelijkheid neemt zich te beroepen op zijn vrije keuzes en daarmee zijn levensgeluk ervaring materialiseerd!

    En dan nog dit:
    ‘Quote:”Want ja, is niet ieder aards moment eigenlijk een eeuwigheid?”

    Het maakt zelfs iemand zo wel bespraakt als mijzelf, sprakeloos!

    😀

Geef een reactie

