Levensstroom

Ohh leven, omwikkel me, ontwikkel me, ik ga mee, ik kies voor u, gij zijt sterker dan de dood, gij schenkt mij meer dan ik nodig heb, meer dan ik kan dromen, iedere wens is vervult, leven is steeds meer worden, ervaren van wat er is en nog veel meer, soms verlang ik op het bed te gaan liggen en niet te leven, vegeteren, maar gij sleurt mij uit mijn passieve toestand, de wereld in, ik ervaar levenskracht en lust, ongekende levenslust die bij vlagen te bevredigen is, maar geen einde kent, leven is verlangen, smachten, het voelen van krachten, ik ga mee zonder dat ik weet waar de stroom mij heen zal leiden, wat moet ik anders? Ik voel dat het leven aan me trekt, de lieve dwingeland, ze heeft het goede met me voor, ondanks pijn en verdriet ervaar ik diepe vreugde en blijheid en een vorm van vrijheid, ik voel dat ik weer bemin en reden heb om lief te hebben en te voelen wat het is gewaardeerd te worden, voor de zoveelste keer sta ik op uit de doden en begin ik aan een nieuw levensavontuur, waar gaat het heen? Waar ga ik heen? Ik ga daar waar ik naar gedreven wordt, i am a life lover!

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Levensstroom

Geef een reactie

