Leven.

Leven is onrust. Chronische onrust. Je leeft. Je beweegt. Je smacht. Je put kracht. Je verveelt. Je beeft van de energie die eruit moet. Vanuit alles wat open is in je lichaam stroomt de energie naar buiten. Alles aan jou ontlaadt zich en laadt zich op. Je zoekt bevrediging van al je lusten. Je leeft en daarom doe je dat. Je leeft en daarom adem je en beleef je. Je ervaart. Je droomt diepe dromen vol verlangen naar meer. Want, ja, dat is het. Je leeft en daarom wil je meer, altijd meer dan je vind en vond. Je stroomt over van de wensen en het willen drijft je naar vele keuzes die je moet maken. Je moet. Er is geen mogen. Het leven sleurt je mee van hier naar daar. Je leeft en je bent vol vuur van wat je kan en wat je wil. Leven is onrust. In mezelf vind ik het niet. Het leven daagt je uit. Kom uit je schulp en zoek het elders. Ik ben geen monnik of asceet die niets meer wil en nodig heeft. Ik ben een mens die in het leven staat. Ik wil en ik wil en ik wens en ik wens. Ik doe en ik doe en ik voel en ik voel. Dat is het leven.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

