Ergens.

Onder mijn cynische laag

ligt diep begraven,

mijn kloppende hart

dat spreken wil,

maar zwijgt.

Mijn gevoelens van liefde en warmte

zijn er nog.

Ik bewaar ze voor degene

die ze wil ontvangen.

Ik koester ze

en ik warm me aan mij eigen bron.

Ik weet dat als de goede tijd daar is

dat ik ga

waar mijn hart gaat.

Mijn liefde is nooit een leugen geweest.

Nooit.

Ik koester wat ik weet.

Ik besef

dat dit de kern is

van zijn.

Niet meer strijden.

Alleen beseffen

van wat echt is en

wanneer je door een laag heen moet prikken.

In de strijd

verliest een mens zichzelf.

Dan wordt elk woord een wapen.

De kilte van het heden

vervormt dan het verleden

wat goed was zoals het was.

Ik laat het hierbij.

Ik laat het rusten.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

