Verdoofd.

Ik loop wat rond.

Ik zoek wat afleiding.

Ik praat met een vriend

over alles wat me bezig houdt.

Ik weet niet waar het heen gaat.

Waar het heen moet.

Voor mij wordt bevestigd

dat je het leven niet in de hand hebt.

Denk je dat je het wist,

nou, dat is dus een illusie.

Ik dacht dat ik het wist,

maar ik weet het nog steeds niet.

Ik zweef wat in niemandsland.

Ik voel me niet heet of koud.

Ik ben lauw.

Het grijze omgeeft me.

Ik weet niet meer wat te zeggen.

Was het maar weer zwart of wit.

Had het maar een kleur.

Ik heb geen feeling meer met alles wat om me heen is lijkt wel.

Het is weg.

Ik doe wat ik hoor te doen.

Douchen, eten , drinken, slapen, werken en alles wat ik moet doen.

Het lijkt zielloos.

Zonder inhoud.

Wat was inhoud?

Een vorm van liefde?

Liefde en genegenheid.

Iets van dat.

Het is er niet meer.

Ik kan er niet meer bij.

Ik beweeg me

alsof ik de weg kwijt ben.

In een diepe mist die de contouren van wat mijn hart  is

doet verdwijnen.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

