Vondst.

Ik vind woorden die niemand vond.

Ik vind een wereld die niemand zocht.

Ik ben dat wat niemand is.

Verzonken in een basis van liefdevolle verbintenissen met de wereld,

vanuit de aarding,

vanuit het fundament,

vind ik mijzelf

en nog zoveel meer!

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Vondst.

  1. spinselaar zegt:

    Verzonken in een basis van liefdevolle verbintenissen met de wereld, dat is ook wat ik zoek. En dan woorden vinden die niemand vond. Waarom niet? Nou, omdat jij ze vond. Wat we vinden is uniek en persoonlijk, maar gelukkig vind ik raakvlakken met mensen rondom mij en dat maakt van mij een medemens.
    groet Spinselaar

Geef een reactie

