The influence of circumstances.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op The influence of circumstances.

  1. spinselaar zegt:

    Mooie tekening Zipp12. Ik zie een persoon in lotushouding die vrede en energie uitstraalt. De donkere strepen geven een ritme aan en zijn geordend. Echt een plaatje in jou stijl. Ik Hou wel van dat contrast van licht en donker.
    Ik bedenk me nu dat er ook een soort overgave van het gezicht uitstraalt.
    grt Spinselaar

Geef een reactie

