Spin-off.

Bepaalde dingetjes kon ik niet kwijt op Levensmoe. Daarom ben ik naast deze plek een alternatieve weblog begonnen. Dit geeft mij nieuw elan en tijd en zin voor iets anders. Levensmoe blijft gewoon bestaan. Niet afgerond en het is wat het is. Zo als ik het zie is Levensmoe een kunstwerk in zichzelf en ik hoop dat jij, trouwe bezoeker mij hier zult blijven bezoeken. Ik ben hier nog niet klaar. Klik voor mijn nieuwe weblog op de volgende link als je wilt:

– Klik –

Lieve groet van JH

 

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

