A new adventure?

Er is veel wat ik kan doen,

veel waar ik aan kan werken.

Edoch, ik hoef niets te doen.

Er is geen andere dwang dan het heilige moeten dat mij drijft naar de uiteinden van de aarde.

Dit is een feit,

omdat ik nog steeds geloof dat de aarde plat is en dat je er van af kunt vallen.

De kim is de rand.

Over de rand van het al zal ik vinden wat niet is en kan zijn.

Wonderlijk lijkt het, wonderbaarlijk,

en toch,

dit weet ik,

ik vermoed het minstens,

ik ga op reis,

dat ben ik van plan, niet dat het hoeft, maar ik voel me gedreven door onvermoede krachten,

door driften die ten grondslag liggen aan mijn bestaan en wezen en leven en zijn.

Ik zal de zeven zeeën bevaren en de bergtoppen van de Andes beklimmen,

ik zal gaan in vervaarlijke oorden,

belaagt worden door menseneters,

aanbeden zal ik zijn door een volk dat mij ervaart als zijnde een goddelijk wezen.

Wie weet,

wat in het verschiet ligt.

Ik zal gaan waar ik moet gaan,

“ till death do us part ”,

Zo is mijn verbinding met “degene” en “datgene”

wat mij doet leven en ademen.

Er is dus veel wat ik kan doen,

er is veel mogelijk,

niet dat ik het perse hoef te doen,

 i will keep it in mind.

Ik ben toch nog steeds razend benieuwd

wat er is aan het einde van de wereld.

Mmmm, stel nu dat ik op reis ga…

Wie gaat er met mij mee?

Wie van jullie?

Jij misschien,

lieve bezoeker van mijn weblog

of iemand anders?

Laat het mij even weten, want ik voel aan mijn water dat ik de drift naar avontuur voel,

deep inside me there is a movement.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op A new adventure?

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik blijf liever thuis, maar lees wel graag jouw belevenissen.
    Vriendelijke groet

Geef een reactie

