Preparations.

Oké, ik ga op reis

en ik neem mee….

een tandenborstel,

mijn bonafide geestelijk leraar genaamd “Friedrich” gaat mee,

als ook mijn blauwe hond genaamd “Söt”,

mijn trouwe viervoeter,

en jij,

( You, reflected in this mirror..)

jawel jij , waarde lezer, jij mag ook mee..

We gaan op weg, maar niet zo maar. Eerst moeten wij ons geestelijk en fysiek voorbereiden voor de reis die we gaan maken,

want één ding zeg ik je…

heel misschien..

heel, heel misschien..

komen wij nooit meer terug,

misschien vinden wij een plek,

ofwel wij gaan de passie ervaren van het onderweg zijn.

Misschien word dit een reis waarin wij beproefd zullen worden, het zal een kwestie kunnen zijn

van leven of dood.

Hou hierin even rekening als je wilt.

Wij gaan

en dat is niet zo maar iets.

Denk hierover na,

wil je echt nog mee met mij?

Indien je echt wilt gaan we..

Ik wacht tot jij zeker bent van je zaak,

want ja, in hoever kun je ooit zeker worden..?

Ga je het risico aan

of blijf je aan wal?

Ga je met ons op avontuur

of blijf je voor eeuwig achter de geraniums?

The choice is yours, my friend..

it’s all yours,

I ‘ll wait.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Preparations.

  1. spinselaar zegt:

    Geraniums zijn best wel mooie bloemen. Ik heb wat liedjes geschreven over op reis gaan met achterlating van alles wat je zo bekend was. In het dagelijks leven zal ik dat echter nooit doen. Ik hecht aan dat, wat me vertrouwd is. Maar op reis zijn we toch wel, als je het leven zelf als een reis ziet.
    Ik las nog even de koptekst van je site. Wankelen op het randje van moeheid en levenszin, mooi gevonden toch en zo herkenbaar.
    groeten Spinselaar

Geef een reactie

