En dan nu…

Zo te zien ben je helemaal voorbereidt op onze reis.

Het ogenblik is aangebroken om kennis te maken met ons vaartuig.

Hier is hij dan.

“Tadaaa..”

Hiermee gaan we het doen.

Het enige dat ons nog rest is de fles champagne die ik heb meegebracht

te gebruiken om ons schip te dopen.

 

 

Oke dan… komt ie…

 

En hiermee doop ik u tot….

“Schip der toekomst” !

Dit is dan ons scheepje.

Dat hij maar een behouden vaart mag hebben, wat er ook zal gebeuren.

Ik heb er wel vertrouwen in.

Zo.. en dan nu…

op weg.

Het bootje ligt er klaar voor.

Zijn jullie gereed?

Ikke wel, Söt ook en Friedrich ook.

Te lang hebben we aan de wal gezeten.

Moe geworden van al het oude en bekende.

Er moeten patronen doorbroken worden.

Nu zal het gauw gebeuren.

Samen naar de toekomst !

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

