Dialoog.

Hij: Ben jij nou normaal?

Ik: Jawel, ik wel.

Hij: Nou volgens mij echt niet !

Ik: Voor mijzelf ben ik normaal. Ik weet niet beter.

Hij: Jij bent vreemd en mensen vinden wat je doet en zegt ook vreemd.

Ik: Hoezo vreemd. En waarom zeg jij dat tegen mij. Misschien vul jij dit voor anderen in en denken zij helemaal niet zo over mij. Ik weet dat ik niet zo ben als de gemiddelde Nederlander.

Hij: Je doet vreemd en het jaagt de mensen een beetje angst aan en het verontrust hen allemaal een beetje.

Ik: Oke dat geeft niet. Ik vraag niet om begrip of om erkenning. Ik vind erkenning door te zijn en te doen wat ik doe. Door het te doen op mijn manier en niet zoals een ander dat doet of vind dat het hoort.

Hij: Mensen zijn en worden bang van jouw zijn en jouw blogs en uitspraken.

Ik: Ja zeker, er zullen mensen zijn die bang worden of onzeker. Ik doe dit niet voor de “massa”. Ik weet ook niet precies voor wie ik dit doe of waarom. Ik vind het wel prettig om het te doen. Daarom blijf ik het doen zonder iets te willen hebben van de ander.

Hij: Rare snuiter ben je. Beetje veel excentriek, dat wel.

Ik: Dank je.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

3 reacties op Dialoog.

  1. Rob Alberts zegt:

    Leuke tekst in de tekstballon.
    Grappig blog!

  2. spinselaar zegt:

    Ik moet aan een conversatie uit mijn schooltijd, tussen twee leerlingen denken.
    ” Zeg, ben jij al lang gek?”
    ” Ik? Nee, nog niet zo gek lang.”
    ” O, da’s lang niet gek.”
    Mooie afbeelding weer bij dit bericht.
    groeten Spinselaar

Geef een reactie

