Gedachten en gevoelens terwijl ik vaar.

De bewegingen van het water spiegelen mijn innerlijke wezen.

Ik voel me bruisen van binnen.

Ik voel het en het wil eruit.

Duizenden dingen wil ik zeggen.

Een stroom van leven dat richting zoekt en ruimte.

Ik wil jullie meenemen in mijn wilde en energiek opbloei.

Mijn wederkeer tot het leven en dat wat leven geeft en dat wat groeit en bloeit.

Dit alles voel ik nu ik op het dek sta van mijn levensscheepje.

Samen met mijn beste vrienden maak ik de reis van mijn leven.

Mijn dankbaarheid en mijn blijdschap kent geen grenzen.

Ik hoop dat jij wilt delen in mijn vreugde.

De vreugde van binnen dat ik het leven weer wil leven en weer wil varen naar onbekende streken en ontmoeten onbekende mensen.

Ik wil leven en ik wil beleven en ik wil alles wat er is en mag zijn.

Ik ken geen grenzen.

Ik voel zoveel dat ik er soms van huilen moet.

Het moment overmand me.

Friedrich begrijpt mij als geen ander en laat mij even snotteren en snikken.

Eindelijk op avontuur.

Open staan voor het nieuwe. Dat is een kunst die ik wil leren verstaan.

Klaar te zijn om te ontvangen wat het leven mij wil geven en aanbieden.

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

