Een zeewaardig besef

Open water.

Weidse blik.

Verre verten lokken ons

en wij doen waarvoor we hier op aarde zijn gekomen.

Leven en beleven en ervaren.

Zoveel we kunnen.

We voelen ons vrij en we zijn blij

dat we ons op weids water vertoeven.

Dit hebben we dan toch maar bereikt.

Geen blokkades meer die ons afremden.

We gaan ervoor.

We schudden al onze bindingen en ketenen van ons af.

We gaan waar ons bootje gaat.

En we vertrouwen op onze stuurmanskunsten.

Ik voel de wind die mijn wang streelt.

Ik voel..

Ik voel..

Tja, wat voel ik eigenlijk?

Ik voel me bemind..

door de wind en het water.

Het leidt ergens naar toe en ik voel vertrouwen binnen in mij.

Ik voel het.

Het is de zekerheid dat ik altijd van mijzelf op aan kan.

Dat ik kan bouwen op mijn krachten.

Dat ik een flexibel fundament kan leggen.

Samen met mijn vrienden kan ik de hele wereld aan.

Zoals mijn grote vriend Friedrich altijd spreekt:

“Amor fati” !

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

