Vrij gemaakt

Ik schreeuw met de meeuwen,

Ik zwem met de vissen,

Ik ben zo vlug als het water,

rijk aan leven als de zee.

Weg met de zucht naar genot,

weg met iedere binding,

geen huis om me in te verschuilen,

geen knellende banden,

Volledig mij zijn,

dat kan

als je kiest

om de weide wereld in te trekken

en te varen zonder richting, zonder doel.

Samen met de vrienden

die jou het beste kennen

en die ook hunkeren naar meer en meer en meer..

Want ja, de wereld is oneindig groot.

Ik wil vrij zijn.

Ik wil mijn karma  ontvluchten,

me bevrijden uit iedere waan.

Het enige wat ik nog na streef

is mijn vrijheid

die mij lief is boven al!

Over JH

Being a mystery to me and to others. It is nice.. to be me.. to know you. x
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Vrij gemaakt

  1. spinselaar zegt:

    Zoeken naar vrijheid. een zoeken dat de mensheid al sinds heugenis doet. Ook ik. Ik kan me vrij voelen als ik gedachtenloos aan het water zit, luisterend naar de vogels, of gezellig met vrienden over ditjes en datjes praat. Vrijheid is een beleving die ongrijpbaar is, die misschien het diepst ervaren kan worden tijdens momenten van ontspanning en bezinning, als je even op kunt houden te willen en te wensen. Ik denk dat het ervaren van werkelijke vrijheid genade is.
    Mooie optimistische woorden.Zipp12, na een lang zwijgen

Geef een reactie

